Försöker detoxa mig själv

Senaste dagarna har jag fått höra en del pikar angående mitt uppdaterande på nätet. Då menar jag blogg, twitter men framförallt facebook. "När jag loggade in på facebook så var varannan post från dig", det har några personer sagt till mig. Mycket av det måste jag erkänna är av tristess när jag behöver lite andrum i uppsatsskrivandet. Mena jag sitter helt själv framför min dataskärm dagarna i ända och skriver och pysslar. Något utlopp för mänsklig kontakt borde jag väl få ha? Igår hängde jag i köket med Markus och Jin bara för att jag behövde hänga med folk. Slutade med att Markus tvingade in mig i mitt rum igen för att skriva på min uppsats.

Ja vad ska jag säga? Jag har inget liv just nu och är sjukt sällskapssjuk. Att de som uttryckt dessa kommentarer skrev sina uppsatsen med två andra personer visar kanske skillnaden? Att skriva på facebook eller någon annanstanns ger mig förhoppningsvis lite respons på det jag säger om det är en tanke jag har. Jag vill kanske inte gå så långt att säga att det inte är mitt fel att deras andra kompisar inte uppdaterar oftare men tanken har slagit mig. Jag är väligt öppen som person, kanske för öppen men det är så jag är. Love me or hate me!

Men jag ska köra detox veckan ut. Max 3 statusuppdateringar per dag. (med andra ord har jag fyllt dagens kvot med mina sjukgymnastuppdateringar) Ska försöka att inte vara online någonstanns faktiskt, så lite som möjligt iallafall. Om det nu stör folk eller jag vet inte, men jag kunde uttyda en viss underton i framförandet. Kalla mig töntig för att anse det men ja jag får väl sitta här isolerad i min bubbla. Den som mår mest dåligt av isolering är jag, så jag ska inte tvinga mig på andra.

Kommentarer
Postat av: lina

snygg bild!:)

2010-12-09 @ 16:22:48
URL: http://angelinasliiife.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ähh jag tycker det är kul att du kommenterar och skriver så mycket! Jag ser det bara som possitivt!

2010-12-09 @ 17:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0