Bara att köra

Ännu en dag med plugg att se fram emot. Lovar man kommer vara trött på allt innan man ens kommit till tentan. Är det kanske det som är målet? Får tänka positivt med att det som man kan lära sig gentemot den tid man har på sig är väldigt väl. Som sagt det handlar om struktur på grejerna och att vara cool. Tänka innan man skriver och förhastar sig. Minns inte hur många sidor man fick skriva på tentan men det kommer nog bli bra.

Jag är dock lite rädd att jag kommer vara den som går först. Jag har en förmåga att skriva ganska fort då jag får ner mina tankar fort och så kladdar jag massa på sidan innan så att jag får med allt. Men det här känns inte som en vanlig tenta. Nu har man allt material framför sig och man kan ju sitta och bläddra hur mkt som helst i böckerna så man kan ju inte bara säga jag kan inte svara på frågan eller har jag missat något hur länge som helst! Som i vanliga fall är jag lite emot att sitta tiden ut även fast jag känner mig klar efter någon timme. För mig är det kommer det inte ut på en gång så kommer det inte att ploppa upp i mitt huve.

Kort och gott känner jag mig ganska nöjd. Ska köra en struktur på LAS och MBL idag. Typ i denna situationen ska man informera --> förhandla --> ect ect men paragrafer och undantag. Känns lika kul som det låter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0