Fyfaan vilken match!

Ursäkta språket men jag har just sett den bästa matchen Sverige spelat ever! Asså det är obeskrivligt.. och overkligt.. För att inte tala om helt jävla galet. Zlatan gjorde mål på sekunden.. VI VANN, VI VANN, VI VANN!! HALLELUJAH PRAISE THE LORD!! (okej jag har inte blivit kristen). Men det är sååååååååååååååååå jävla skönt. Jag satt ett tag och funderade på om det verkligen var Sverige som spelade?! Förstår ni du hur bra de var ikväll? Alla i laget var stjärnor! Det går inte att säga att någon var bättre än någon annan.

Shit jag tror att jag är i sjunde himlen. Varför har de inte spelat såhär förut? Jävlar om de fortsätter så här har de säkerligen bra chanser i VM när de kommer dit.

Jag tror att denna låt passar in här:


Läs mer på Aftonbladet.se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0