Vilken natt!

Skulle ha varit fyllechaffis åt mamma och Osama inatt. Och fyllechaffis kan man ju säga att jag verkligen fick vara. Efter att ha hämtat Osama i Kista där han jobbar körde jag dem ner på stan. Varpå har smugglade med sig sin kvarting vodka han hade med sig i bilen för han groggade på vägen från Kista. Så om man säger att han drack halva med powerking och resten svepte han på toa när han kom in på flustret. Det slutade med att jag fick hämta dem vid midnatt för att Osama blev utkastad. Sen hemma fortsatte det hela när de kom hem. Osama fick bo på toa några timmar och det var svårt för mig att sova.

Vad har man lärt sig av detta? Ja man kanske inte ska svepa eller dricka mycke vodka på kort tid!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag förstår verkligen inte vitsen med att hälla i sig såå mycket sprit!? Varför supa sig så jäkla full? Hur stor glädje har man av kvällen då?

2009-10-13 @ 10:28:58
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0