Vad hände?

Har spenderat kvällen med att först kolla på ett försenat Formel 1 kval och sett Eragon. Vilken väckte en fråga i mitt lilla huvud. När kommer resten av filmerna? Jag vet att Eragon är en trilogi eller kanske tom ännu fler böcker. Det var menat att alla dessa skulle bli film. Film nummer 1 kom ut 2006. Det är alltså 3 år sedan. Vad hände med resten? Jag såg faktiskt fram emot att se de filmerna. Jag vet lite nördigt kanske men common man behöver filmer med lätt okomplicerad action emellanåt. För att inte tala om att man behöver filmer att se fram emot hela tiden. Aja vi får se vad som händer i framtiden. Snart har ju killen i den hunnit växa upp. Okej kanske inte blir barnarov då =P muahahahaha


Avslutat inlägget med en bild på baby Saphira (draken i filmen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0