Mitt nya liv...

... börjar idag. Ska iväg och köpa träningskort på friskis senare idag. Och jag kommer dra med mig Lina muahahaha. Målet är 4 pass i veckan om jag hinner med men minst 3.  Det gäller med andra ord att vara på topp och äta rätt. Vilket jag lagt upp en plan för. Tänker dock inte köra Kissies Chailatte-diet det är en sak som är säker. Det kommer bli ordenligt mat med mindre fet och mer fibrer, kommer dra ner på potionerna också. Jag ska vara redo för Beach "10" då vi ska utomlands. Samt att jag är trött på att se ut som jag gör nu. Jag är inte nöjd med mig själv och för en gångs skull inte pga vad någon annan tycker utan mig själv. Så därför ska jag göra något åt det!


Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag gör praktik nu ja. Tänkte duscha ikväll så jag kan sova en kvart etxra imorgon.

Tänk på min älskade Micke, han går ALLTID upp strax efter 5...

2009-10-19 @ 17:19:13
URL: http://issapissastankar.blogg.se/
Postat av: Sandra

jo jag har oxå hört att hon e tråkig live,därav anledningen till att jag inte gick på hennes konsert..men efter att jag såg hennes dvd ångrade jag mig..Green Day kan ju ingen jämföra sig med live men tycker hon var helt klart sevärd och bra låtar!:-)

2009-10-19 @ 17:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0