Liv?

Vad är det? Något man kan köpa för pengar? Insåg just att jag kanske är beroende? Då menar jag twitter, facebook, bloggen och kanske Green Day forumet och F1W forumet. Kan säkert lägga till GP-World snart också när Alex verkar ha fått snurr på chatten där. Eller man vet aldrig! Kan man säga msn beroende också? Då är jag nog det.

Hur får jag tid till allt detta undrar ni kanske? Ja på nått höger och vänster går det ihop. Om inte har ju min fritid efter kl 17 så då får jag nörda mig hur mycket jag vill. Och på helgerna om jag hunnit med det jag ska!

Nu ska vi se hur långt vi hunnit idag? Jag har inte ätit, knappt klätt på mig och definitivt inte öppnat någon bok än. Jahapp där sprack det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0