Att göra dag

Kan inte ens beskriva hur mycket jag har att göra idag. Det kommer bli hektiskt men jag ska nog all hinna!

Först ska jag åka och träna om ett tag efter det måste jag handla lite tills middagen på fredag så vi slipper det då för att spara tid. Hade ju helt missuppfattade dagen då halloween festen på kåren skulle vara. Har tänkt lördag hela tiden och fick nu veta att det är på fredag. Alltså kommer jag ha lite att göra!
Efter det är det tvättning på schemat och den är gången måste jag tvätta sängkläder också. Har inget val. Samtidigt som tvättningen måste jag städa rummet också om här ska finnas plats för 2 sängplatser till i helgen. Måste även hinna käka och lite annat innan jag ska se Michael Jackson This is it ikväll.

Så busy day med både tråkiga och roliga saken men ska nog överleva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0