Att det ska vara så svårt...

... att sova. Ännu en natt där jag inte kunnat sova. Gick och la mig för att jag skulle hinna sova några timmar innan jag ska köra mormor till Arlanda snart. Vad händer? Jo jag sover ca 2,5. Vaknade vid 03 och sen dess har jag legat och vänta på att kl ska bli 04:30. Helt galet.

Kunde inte somna om för den jävla cigarett lukten. Vet inte vad den kommer ifrån. Visserligen sover jag i min syrras säng och både hon och hennes pojkvän är rökare. Men borde ju ha känt det när jag gick och la mig? Aja det luktade urk askkopp så kunde inte sova iaf hur jag en vände och vred på mig.

Så nu sitter jag här. Bara att stiga upp och ta mig till Arlanda. Sen hem och hoppas på att jag kan sova ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0