Back in Örebreewww

Äntligen tillbaka i min lilla rum här i Örebro. Trött som bara den är jag, känner mig IQ befriad och har på något mystiskt sätt fått halsbränna. Tror inte mitt hetsdrickande av vatten a la kräkas efter var så bra för min mage.

Huvudsaken var iaf att det var sjukt kul på Manges 25-årsfest. Han hade ingen aning och blev så förvånad över att se alla där. Som han sa tur han var full redan annars hade han nog stått och bölat. men sa också att han blev så glad att han inte visste om han skulle skratta eller gråta.

Blev en riktig Hagberg-släktfest. Galet som det brukar vara med fylla, kärlek, massa dans och Elvis. Säger bara att min släkt är one of a kind. Men jag är ändå stolt.. Jag älskar dem allihopa.

Jag har för övrigt återigen konstaterat att jag måste vara en äcklig människa haha. Inte ens myggorna vill suga mitt blod! På gott och ont. Slipper ju myggbett iaf.

CSN imorron och ingen hyra att betala. NICE!! Och gissa om jag är shopping sugen. Shoppade visserligen i helgen för mina sista slantar, blev träningsband så jag kan träna hemma, pirat jeansleggins och en jätte söt tunika på Gina. Men jag vill shoppa meeeer.

Aja veckan kommer vara busy värre så får se när jag får tid för den. En dag i Marieberg.. yes please!!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Tänk om man hade det så lyxigt att man slapp hyran! ;-) Fast å andra sidan är väl utbetalningen inte gigantisk i maj va?

2009-05-25 @ 14:35:29
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0