Att det ska vara så svårt?

Jag kan bara inte ta mig ur sängen före en viss tid på dygnet. Helt galet skruvat har mitt dygn blivit efter öl-kvällen i tisdags och jag har inte lyckats vrida det rätt heller. Även fast jag gjorde typ Nada hela helgen. Det kanske har märkts iom allt bloggande, twittrande och annan terror i diverse forum.

Men idag jisses. Kom kanske i säng halv 2 somnade nog inte före halv 3. Hade ställt alarm på telefonen kl 9 för jag hade tänkt gå upp då och duscha mm.
Kom man upp då?? Nej jag snooza i 2 timmar, sen kom jag upp.. BÄTTRING!!

Ska snart bege mig ner på stan för att komma ut lite. In på Hm vet jag sen hade Ur & Penn massa fina örhängen för 25 kr styck. Man kan ju kolla iaf. Så måste jag in på ÖB på vägen hem, mitt balsam börjar ta slut.

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag somande 01 inatt och just därför ska Alva vakna 05.30 idag... Skitdrygt! igår sov hon minsann som en stock och vi fick väcka henne vid 08...

2009-05-12 @ 07:12:46
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0