Älskar IKEA

Idag var jag på det nya IKEA här i Uppsala och GISSES vad stort där är!! Var lite wow känsla över det hela. Tur de fortfarande har pilar i golvet annars hade jag varit lost för länge sen. Var på tiden att vi fick ett riktigt IKEA här i stan. Det andra var så litet även fast jag gärna åkte dit iaf. Köpte inget direkt bara lite godis haha.

Men det roligaste med det hela vart att jag hittade på hundparkeringen. YEs du hörde rätt. Sånna finns tydligen. Ganska bra egentligen om man har en större hund så slipper den sitta i bilen men tyckte det var lite nära mellan platserna. Men hundrarna får väl klara det eller köra varannan plats om man har en sån hund. Men frågan är fortfarande varför?


Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag förstår inte varför man ska ta med sig hund föra tt sätta den utanför Ikea öht! Då kan man lika gärna låta den sitta kvar i bilen, på parkeringen under Ikea är det jämt skugga och med rutorna nere där blir det itne varmt.

Jag skulle aldrig parkera Rulle så nära ingången där vem som helst kan göra vad som helst med honom.

2009-05-04 @ 15:42:17
URL: http://issapissastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0