VM-kval - Sverige vs Malta

Detta är måste matchen om Sverige vill vara med i VM!!

För det första så saknar vi både Nilsson och Elmander sen så verkar vi ha alla odds mot oss. Varför funkar inte det svenska spelet? Vad saknas?

Hört rykten om att vi får se Tobias Hysén, då blir det mums mums på plan ett tag.

Zlatan må vara bra i Inter, jag tror att han är bra men jag hatar när folk pratar om honom som om han var den enda spelaren på planen. Saken är ju klar. Lagerbäck måste göra något åt det svenska spelet. Som vi spelar nu kan vi inte utnyttja Zlatan. Det anser iaf jag. Han kan inte göra allt själv för att han är en individuellt skicklig spelare.

Just nu ser de svenska spelarna ut som yra höns på plan. Va sjutton håller de på med?!? Kanske ska läsa lite Harry Potter samtidigt?

Har precis gjort stuvade makaroner och stekt mig en Schorizo, lite johnnys senap på det här så. mumma =D
-------------------------------------------
Uppdate: Precis när jag skrev detta gjorde Kim Källström mål. Den pojken kan han! T.o.m fler mål än Zlatan i landslaget så här långt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0