What a wonderful morning

aaaaaaaaaaaah har sovit så jävla braaa!! Det är fint väder ute och jag skolkar från jobbcenter idag vilken ändå är sista gången så bryr mig inte så mycket. Det enda det gett mig i sommar är en hjärnskada tack vara Kjell Enhagers föreläsningar, vilket jag kommer sätta i praktiken i höst muahahaha. Fyfaan vad jag kommer vara jobbig att umgås med haha. Nej då, kanske bara i början eller tills jag ger upp =P

Idag står Grönan på schemat iaf. Ska åka med 11 tåget så har lite tid på mig. Ska bli riktigt kul, har sett fram emot det hela sommaren så äntligen säger jag. Man blir ju som ett litet barn och ska åka allt när åkbandet sitter runt handleden.

Emilia och jag har kommit överrens om att leka japaner hela dagen också och ta kort på allt så får se vad jag har att erbjuda ikväll när jag kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Sandra

hoppas ni hade kul och inte åkte ihjäl er;-)

2009-08-06 @ 17:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0