Vart tar tiden vägen?

Ibland kan jag undra vart tiden tar vägen? Har inte hunnit blogga alls idag efter att mormor kom imorse och hon hade sin syster med sig för hon skulle väl prata med mamma. Mamma som sysslar med healing och lite sånt grejs. Så körde jag hem henne sen, tog en sväng förbi ICA Maxi och sen var jag iväg med mormor en sväng och körde bror min till tandläkarn. Så har hunnit med massor idag men ändå känns det som att tiden har rusat iväg.

Mormor är också på jakt efter en lägenhet i stan med uteplats och i samma veva blev jag lite intresserad av vart jag skulle hamna i kö om jag sökte lägenhet nu. Jag vill faktiskt inte ha en 1a och försöka klämma in säng, kontor, vardagsrum och matsal i samma. Det suger!
Så jag sökte på 2or runt Salabacke, Årsta och Eriksberg och resultatet förvånade mig mycket. Tror jag stått i kö hos Uppsalahem i 7-8 år. Men iaf en lägenhet i Salabacke var det 600+ som hade sökt jag kom på 53e plats, en annan var det 580 sökande jag kom 39. Det var också en vid brantan där det var 460 sökande och jag kom 26a. Så sökte jag på 2 i ett par höghus i Eriksberg och båda hade ca 200 sökande och jag kom 6a resp. 4a.

Jag tycker det är ganska bra iaf. Och om man tänker på att jag inte kommer flytta tillbaka till Uppsala förens om iaf 2 år. Så jag tror att det kommer gå ganska bra att hitta en lägenhet när jag blir klar iaf. Kanon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0