Ursäkta mig...

... men jag tycker att det är coolt. Även fast min granne inte tycker det är så kul kanske.

Men vi har värsta CSI teamet här som håller på letar fingeravtryck och tar bilder inne hos min granne. De har värsta hitech bussen utanför också. Okej kanske inte på utsidan där ser det bara ut som en vanlig Volksvagen van men insidan wow säger jag bara. Tyvärr hann de stänga innan jag hann ta en smygbild.

Hela inbrottet är fortfarande mysko då de kan ha hänt under veckan också. Mena man borde ju ha hört något och det finns inge tecken what so ever på att de ska ha brytit sig in vare sig port, dörr eller balkong. Tycker synd om killen allvarligt talat.

Han flytta in i måndags, vi har bott här hur länge som helst och det har aldrig varit något sånt här. Har inte ens hört talas om något liknande i området.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0