Stolt syster

Måste jag säga att jag är idag. Min bror kom nämligen hem från sin pappa nu på morgonen och hade inte ätit frukost. Och eftersom jag var uppe samtidigt och höll på fixa med det sista fick jag honom att äta med mig. I vanliga fall brukar min bror äta mjölk med o'boy i samt nå skit choklad flingor som jag är helt emot men min mamma påstår att han äter inget annat. Bull shit! Jag åt mackor med leverpastej och smörgåsgurka och han åt mackor med smör och ost samt att vi drack go morgon juice till. Alltså fick jag honom att äta bättre frukost samtidigt som vi satt och snackade lite skit.

Nu är det Örebro som väntar. Ska bara packa in det sista sen sticker jag och kommer tillbaka ikväll nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0