Söndag tjihoo

Och jag har sovit så jävla bra!! Vaknade lite över 12 faktiskt...

Kan skylla lite på Cicci att jag aldrig kom isäng igår haha. Okej vi hade väl ganska kul igår och tiden flög fram. Första gången på hela dagen måste jag säga. Eller själva paraden var över ganska snabbt. Synd =(

Idag är det mini golf på Schemat, Vinna ska jag! Där med basta.

Glömde nämna att jag höll på kidnappa en lite unge på tåget igår. Han var så himla söt!! Jag blev kär kan jag säga och Emelie gav mig tillstånd men Anna gjorde att vi insåg att det kanske inte skulle funka när jag blir sambo om en månad hahaha.

Åååh juste blev av med min kurslitteratur från förra året också. Inte allt kanske men de har ju inte riktigt samma böcker som vi. Typiskt, men det känns skönt att veta att jag blir av med dem i slutet av månaden iaf. Så kan jag köpa en ny laptop denna håller på ge upp. Tog mig en timme att få explorer att fungera.

Förresten har jag insett att jag har sjukt konstiga drömmar! Fick lätta mitt hjärta här om dan och igår. Psyket nästa?? Kanske delar med mig lite när jag kommer hem.

Nu mini golf.. I´m gonna kick some ass!! muahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0