Seg i skallen

Nu är dagen här. Dags att flytta tillbaka till Örebro. Det känns faktiskt väldigt bra och jag ser fram emot det. Hade kanske kännts ännu bättre om jag fått fler timmar sömn men man kan ju inte få allt här i livet. Så jag är lite seg i huve men har inte riktigt kommit igång så blir väl bar så småningom. Är skit väder, perfekt för att sitta i en bil i 2-2,5 timme. Det är lite ruggigt också så blir nog mjukisar för min del. Skönt. Mena man måste ju vara bekväm =)

Nu ska jag väl klä på mig, slänga ner det sista i väskan och så måste jag dammsuga och äta något. Vid 09 far vi, sen kommer jag nog inte hem förens efter första tentan vilket är i slutet av sept eller så kanske jag väntar till Green Day koncert helgen som är 1 vecka efter.

Ha de bra Uppsala.. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0