Party dags

Då är det lördag och Platina dags igen då. Har inte varit ett dugg sugen hela dagen. Bara känt nääää fy och bläää för att gå ut och dansa hela natten och tanken på alkohol urk!!

Men nu har jag peppat med massa pary musik och gud vad jag är sugen på att gå ut. Bra där jag har inte en hålla mig till ett beslut över dagen! hahah

Vet inte om jag är så sugen på alkohol heller kanske bli cider idag då är inte så vinsugen direkt. Men det löser sig Anna har booze hemma så behöver inte oroa mig. Men kan vara kul att ha en sista utekväll i Uppsala innan alla är borta och det är dags för mig att flytta ner till Örebro igen. Sen måste Achraf snart åka tillbaka till Libien så får passa på att umgås men honom. Sen får han ju inte komma tillbaka på 5 år.. Jävla system vi har i det här landet!

Aja har börjat fixa till mig iaf innan jag ska iväg om ca 30 min.. Hjälp!
Vi ska liksom käka först men det blir bra. Kan ju alltid piffa till mig hos Anna!



















Sommarens parylåt!

Kommentarer
Postat av: Joakim.

sv: ojoj, "shake it".. inte illa inte illa ;) jag ska bara umgås med kompisar jag, chilla!

2009-08-08 @ 16:03:13
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Emilia

Jo det händer titt som tätt, men dricker inte alls lika mycket eller ofta längre.



Haha min gamla superblogg den är rätt givande;)

2009-08-08 @ 18:20:04
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com
Postat av: Sandra

hehe nej jag hade ingen aning om att de gjort det..hoppas dem kommer ut med en skiva då.ja jag skulle oxå göra det lätt,dem vill man ju bara se! hoppas du får de kul ikväll! kramar

2009-08-08 @ 20:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0