Lycka

Som jag skrev tidigare var jag och Emilia på Espresso House igår och jag köpte denna underbara Hallon&Granatäpple Frapino där.. Jag kommer gå dit idag också för övrigt så god vad den. Men det bästa med det hela är att jag var in på deras hemsida och upptäckte att det finns ett Espresso house i Örebro också. Snacka om att jag kommer bo där!
Espressohouse.se

Nu har jag nästan packat klart, lite smått förvirrad men tror jag får till det, sen har jag också gjort 6 st småpajer. Tacoköttfärsen räckte bara till 5 så fick slå till med en nödlösning och la äpplen med kanel i den 6e. Hoppas det blir bra. Hade inte alla ingredienser idag så blev lite sådär i utseende men den jag smakade var god iaf. Snacka om att fullkorns mjöl gör skillnand också, man blir skit mätt och står sig länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0