Färdigtatuerat

Nu är jag äntligen klar med ifyllningen av min tatuering. Fick också en liten lektion i hur man tatuerar och så av Dennis. Jaa man har ju liksom miljoner frågor ibland. Det är det som är så kul med saker man inte själv kan. Vara frågvis har jag varit expert på ända sen barnsben haha.

Fick iaf lära mig att man inte använder samma sorts färg när man gör skuggor samt att man använde olika munstycken för konturer, ifyllning och skugga. Intressanta grejer.

Någon som vill ha en tatuering? Min tatuerare behöver nämligen jobb så han kan bygga färdigt sin bil.

Nu ska jag gå och köpa mig en Ben&Jerry´s glass som belöning. =)

Fick ingen bra bild innan den blev inplastad så får ta en om ca 4 timmar när plasten åker av.

Kommentarer
Postat av: Emilia

Till lördag, ajdå hatar stora flygplatser...

2009-08-10 @ 17:57:26
URL: http://www.emiliavilen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0