Att det ska ta sån tid!

Jag förstår inte varför det alltid ska ta sån tid när man håller på och grejar. Speciellt när det inte går som man vill och man får göra om det flera gånger. Som min dator slarvade bort drivrutinen till nätverkskortet. Inte så lyckat kanske då man inte kan surfa alls på den. Men fick en snilleblixt och kom på att jag hade en kartong med skivor och annat till datorn i källaren så det kanske fanns där nere. Mena annars när jag formaterat om datorer har det typ bara varit att sätta i skivar och tuta och köra. Det verkar inte vara så lätt längre som det var förr. Men nu är det löst iaf och jag är lycklig. Har dock tagit mycket längre tid än det skulle och jag blev lite efter i mitt schema men nu så har jag hela kvällen på mig.


Det där var säkert jag ett tag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0