Äta bör man annars dör man

Dör gör man visserligen iaf men man behöver ju inte göra det i förväg ;)

Därför har jag idag road mig med att laga mat. Har gjort en stor plåt med lasagne då vi är många som är duktiga på att äta och att det är skönt att kunna frysa in och äta när man inte har lust att göra något annat.

Gjorde också 6 st små tacopajer. Tycker det är smidigare än att göra en stor och dela. 1 paj räcker gott och väl som ett mål mat med sallad till.

Åt lasagne till lunch och den var jätte god. Hoppas pajen blir lika bra.
Så nu har jag iaf mat ett tag haha.

Kommentarer
Postat av: Sandra

såg riktigt gott ut! du kan få komma hem till mig och laga sånt;-)

2009-08-05 @ 18:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0