GLAD PÅSK!!!!!

Idag är det iaf påskafton och jag har absolut ingenting planerat. Mammas sambo Osama ska väl ha hit några polare och käka ikväll. Vilket inte kommer bli en trevlig tillställning av anlednignen att de inte kan någon svenska alls. De har visserligen inte varit här så länge men det känns lite konstigt att sitta och försöka vara trevlig när de pratar arabiska och man sörstår inte ett smack, okej några ord här och där.

Känner väl egentligen inte mucket för att vara social idag iaf. Nu ska jag ner på stan och växla pengar på forex och kanske äta en cupido sallad med en kompis!

Tror jag ska avsluta mitt inlägg med min nyfunna party kyckling =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0