Jag lever

Har helt glömt bort bloggen den senaste tiden. Semestern tog slut snabbt och man kastades in i verkligheten igen. Lite för snabbt till och med.

En kort uppdatering av senaste tiden. I helgen var jag i värmland. Vi var på hockey i Karlstad på lördagen. Tyvärr slutade det med ännu en torsk.

Har kört vegetarisk kost och fisk sedan årsskiftet och känner att jag är pugg och har mycket energi. Kommer nog inte ge upp kött helt men just nu klarar jag mig utan.

Kör även detox så inge alkohol och minimalt med socker under januari. Har även kommit igång med träningen igen efter ett litet uppehåll.

Gjorde en riktigt god sparrisrisotto med halloumi häromdagen😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0