Nu ska spelas hockey

Idag var jag och Gabi till XXL och köpte "hockeyutrustning". Eller ja, kanske inte hel utrustning men skridskor, hjälm, hockeyklubba och puck. Så nu kan det börja snöa och bli kallt så vi kan ut och åka skridskor och leka hockeyspelare. Kommer bli hur kul som helst! Var dock väldigt länge sedan jag stod på ett par skridskor. Kommer se förjävla roligt ut första gången vi går på is tror jag. Men lär bli bättre, har varit riktigt bra på att åk skridskor en gång i tiden ;-).
 
Mamma sa förresten att min bil inte var en "shopping-bil". Tjii, fick plats massor i bak!

Har även åsikter till att de i butik kallade det klassiska "tefatet" för UFO-format stjärtlapp. Eh va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0