Hamnade i Leksand

Har inte hunnit blogga tidigare under helgen. Fullt upp och helgen passerade såklart för snabbt.
 
Hamnade i Leksand i fredags efter jobbet. Åkte med några vänner m. familj. Leksand Tifo Crew firade 10 år och jisses vilket tifo. Det var riktigt kul att vara delaktig och få fira denna dag med andra leksingar. Ångrar inte att jag åkte upp även om halva lördagen var förstörd när jag kom hem vid 02.
 
Lördagen började lite segt men sen var det ut på massa ärenden med mamma och mormor. Blev en jäkla massa affärer och lite shopping. Behövde också handla en del mat. Började röja hemma innan pappa och Pelle kom hit för att de matchen mellan Brynäs och Leksand. När de åkte hem gick jag typ och la mig.
 
Idag har varit fullt upp. Se tidigare inlägg.
 
Helgens höjdpunkt var trippen till Leksand. Aftonbladet har lagt upp en video av Tifot som pågick matchen igenom i stort sätt. All cred till gänget som jobbat dag och natt med detta. http://tv.aftonbladet.se/webbtv/sport/ishockey/article58485.ab

Helgens värsta. Insåg på fredagsnatten att mitt busskort var spårlöst försvunnet. Ett busskort jag precis betalt in ett månadskort på som börjar gälla imorgon. Ingen aning om vart det kan ha tagit vägen. Turligt nog hade jag registrerat mitt kort hos UL, så kunde spärra och beställa ett nytt med samma innehåll. Jävla tur! Inte kul att behövs lägga ut 865 kr för ett nytt busskort när jag precis betalat 790 kr för det. Lånar pappas tills mitt kommer. Skulle komma inom 5 arbetsdagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0