Bilägare

Igår var vi till en bilhandlare i Täby och det blev en deal. En ljusblå Volvo C30 för att vara exakt. Idag har jag även fixat med försäkring och från 1/2 nästa år har jag en parkering. Tills dess får jag använda pappas andra parkering.

Jag är jättenöjd. Skitsnygg. Går jävligt bra och den är billig i drift (allt är relativt). Det är en 2008 dessutom. Nästan nya vinterdäck och väldigt bra sommardäck. Ända problemet är väl att vi inte hittar låsmuttern så vi kan byta till vinterdäcken. Börjar bli dags. Hoppas försäljaren återkommer idag.

Blev även riktigt glad när jag insåg att jag kunde koppla in telefonen. Så kan köra Spotify istället för CD.

Pärlan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0