Tröttare än tröttast

Inte nog med att jag just nu är så jäkla trött, jag känner mig smågrinig också. Eller egentligen inte grinig, det gäller bara brynäsare som vill hålla och jävlas angående diverse hockeyresultat de senaste dagarna. Trust me, måndagens match gjorde ont i hockeyhjärtat ändå utan att höra era åsikter. Jag vägrar dock att ge upp, fan vad jag ska kriga på Norra på lördag för att göra det jag kan så krigarna på isen kan göra sitt.
 
Och tröttheten, ja det känns som att jag inte sovit fast jag har sovit. Inatt har jag dessutom drömt väldigt knasigt och vaknat flera gånger. Den drömmen jag kommer ihåg att jag drömt är att vår IT-kille skällt på mig för att jag råkat paja en jobbtelefon. Inte så farligt egentligen och inte direkt Sasha-style.
 
Idag är det även dags för lönekörning igen, det innebär några fler timmar på kontoret framöver. Lär inte behöva stressa häcken av mig längre iallafall.
 
Tänka positivt iallafall, det är onsdag, resterande dagar av den här veckan kommer att gå skitfort!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0