Äntligen fredag

Äntligen fredag! Denna vecka har känts extra dryg på något sätt. Jag vet inte om det var den jobbiga förlusten i måndags som spökat så länge. Kan definitivt ha påverkat humöret en aning. Har dock kämpat på ändå.
 
Lämnade blod igår och fick så jäkla ont i armet. Syrran hade lite strul att hitta rätt om man säger så. Vi lämnar det där, blev iallafall inte blå efteråt. Idag känns det bättre även om jag är öm.
 
Imorgon åker vi upp till Leksand igen. Kan bli den sista matchen den här säsongen som jag kan åka på. Hoppas inte det!
 
Sitter fortfarande och klurar på vilken av tavlorna i föregående inlägg jag ska välja. Den som är lite mer mig eller den som är lite mer färg. Lite mer färg i vardagsrummet skulle visserligen inte skada. Meeen ååh det är så svårt. Varför ska det vara så svårt? Med tanke på att nya soffan är grå borde det inte vara så svårt... eller nu säger jag sådär igen för att antingen blir det för tråkigt då ena tavaln är väldigt grå samtidigt kan det bli riktigt bra!
 
Dagens i-landsproblem!
 
Nu tillbaka till leverantörsfakturor och lönekörning. Nedräkning tills jag får gå hem med andra ord...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0