Visdomstandshelvete!!

Ibland undrar jag varför någon smart (läs: osmart) person valde att kalla dem visdomständer. Inte fan ger de mig visdom, mest smärta och problem. Tog ut tredje av fyra i somras, akut efter att knappt ha kunnat öppna munnen eller svälja under halva Rhodosveckan.
 
Under hösten och vintern har kvarvarande visdomstand gjort vad den kunnat för att jävlas med jämna mellanrum. Blir satan så trött på den. Att försöka få en tid för att dra ut den, då hade jag fått vänta flera gånger. Det enda jag kan göra är att invänta en riktig infektion så jag måste söka en akuttid för att ta ut den. Alltså Sverige, Uppsala, vad är fel på tandvården. Om det går så pass snabbt att dra ut den kan ni fan göra det nu.
 
Så bara hoppas att det bryter ut på riktigt så jag kan åka och dra ut skiten. Nu är jag less!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0