Proppad lördag

Ingen rast ingen ro kan tyckas men sov väl som en gud. Drog och tränade, gjorde mig iordning för att jag och pappa skulle ut och kolla på möbler. Hämtade upp Gabi, handlade med mamma, färgade hår, gjorde tacos och såg på hockey. Det var min lördag. Kan säga att träningen känns idag, hell yeah!
 
Vi hamnade på Storvreta möbler och pappa provade continentalsängar, började prata om sängaktiviteter med säljaren, man får ju skämmas ibland ;-). Blev inget där iallafall. Kan konstatera att det blir en kontinentalsäng för mig framöver.
 
Jag hade ju kollat ut min soffa på MIO redan, höll på och måtta hur stor den skulle bli i mitt vardagsrum. Gjorde det med Tingelings leksaker, på egen risk med andra ord ;-).
 
Såhär ser iallafall soffan jag troligtvis kommer köpa och beställa nästa helg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0