Måste man hålla koll på allt?

Har insett att jag inte fått någon elräkning sen augusti. Så var ju bara att ringa Vattenfall för att ta reda på vad som händer, eller inte händer. Något har uppenbarligen blivit fel efter att jag ringt i november och bett om räkningen varje månad istället för var tredje. När jag flyttade fick jag tydligen var tredje månad eftersom den som bodde i lägenheten innan hade det, logiken? Jag hade ju varje månad innan så är ju det som borde följa med...
 
Så nu har jag en saftig elräkning på 1300 kr att se fram emot i januari samtidigt som jag ska kastrera lillen.
 
---------------------------------------------------------------------------------
 
Talade även med en kvinna idag på Länsförsäkringar bank, så nu blir det nog bankbyta framöver också. Är så jäkla trött på att Swedbank ska ha betalt för allt och servicen är under all kritik för oss "mindre" kunder. Så nu tröttnade jag och tog saken i egna händer. Tror LF kommer att passa mig bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0