Oral B 3D White

Nu har jag testat Oral Bs borsthuvud 3D White i en vecka.
 
Första reaktionen är iallafall att det ser ut som att mina tänder blivit lite vitare. Dock har jag med borsthuvudet fått lite problem med tandköttet på vissa ställen. Brukar inte blöda men det har jag gjort nu. Svårt att säga om det är just detta borsthuvud eller bara hur den borstar. Jag brukar få ont eller lite problem med dessa runda borstar, kan vara anledningen till att eltandborste inte varit en hitt i mitt hem.
 
Skulle dock kunna tänka mig att ha denna och kombinera med TriZone borsten lite då och då för att få bort missfärgningar också. För mig funkar det inte att använda morgon och kväll.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0