Sommaralkis hej hej

Min tidigare vältränade kropp har helt tappat formen. Har druckit mer alkohol denna semester än jag gjort tidigare detta år. Nu får det vara nog. Går nu in i en fas med detox, nyttig mat och träning. Ingen alkohol kommer att konsumeras förrän tidigast 21/8 då Sabaton och Amaranthe ska spela på Vaksalatorg. Kan vara gott med ett glas eller två till maten innan. Och efter det tidigast 13/9 då vi drar till Gävle och hejar fram Leksand till vinst. Är trött på att se mig i spegeln och allt jag ser är en degig mage och en midja som sakta men säkert börjar försvinna. Det är INTE så jag vill ha det. Eller hela jag ser uppsvälld ut förresten, 2 kilo upp på 5 veckor gör väl en del. Nu är det nog. Alkohol är verkligen döden för formen. Det är min största bov i alla fall.
 
Igår drack jag upp det sista som var kvar i vinboxen jag köpte hem från Turkiet. Perfekt timing med andra ord. Ska tilläggas att jag inte druckit upp den själv. Men har druckit rätt mycket av den. Vi grillade och snackade en jäkla massa skit. En lugn och härlig fredagskväll med andra ord. No stress needed.
 
På måndag börjar jag jobba igen. Vi ska inte tala om ångesten som smyger på. Jag vill vara mer ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0