Hej surfplatta

Igår kom den äntligen. Den 19:e augusti beställde jag en Galaxy tab3 10.1 från Telia. I stora hela var det en belöning för att jag med extrem tandläkarskräck drog ut en tand utan förberedelse. Ett jag hade lite småpanik ochvtårarna rann behöver vi väl inte prata om. Kul var det inte men är u en visdomstand aka problemtand mindre. En kvar sen kanske jag kan slippa ha ont med jämna mellanrum.

Nu kan jag iallafall vara som alla andra. Hälften av de jag känner har haft en platta länge. Framförallt blir det praktiskt när jag ska på konferens om ca 2 veckor. Lite panik över att min chef tyckte att jag skulle flyga istället för att åka tåg men får göra det. Han är oftast förstående när det gäller andra saker. Mena han kortade ner måndagsmötet för att jag på arbetstid skulle kunna fixa hockeybiljetter. Tråkigt att han ska sluta. Vi har varit ett härligt team.

Dags att åka till jobbet nu. Lönekörningsdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0