Är det helg snart?

Helt slut som människa är bara förnamnet. Orkar inte ens räkna alla övertidstimmar denna vecka, alla i slutet av veckan. Misstänker att de knappt ryms på två händer, eller precis. Problem med server och kapacitet på servern gör att det tar evigheter att få någonting gjort. Perfekt timing mitt i lönekörningen. Finns ju inget annat jag kan göra än att jobba på i den takt det går, superslowmo med andra ord. Igårkväll kom jag hem kvart i 9 på kvällen. Med detta inlägg ser ni ju var klockan är just nu... inte riktigt så länge man vill jobba en fredag.
 
Hade tänkt dra iväg till vänner ikväll men jag orkar helt enkelt inte. Jag är helt slut. Skulle behöva en lugn kväll hemma för mig själv. Krypa ner i min Onepiece och bara gosa i soffan med Tingeling framför en säng. Jag är inte ett dugg sugen på att umgås med folk... kan ju inte tvinga mig själv att göra något mot min vilja för att andra vill heller. Å andra sidan kan jag dricka vin, umgås med folk någon annan fredag och helg.
 
Helst vill jag bara dra iväg...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0