Formsvacka?

Både torsdag och fredag har jag dragits med ett riktigt dåligt humör och trötthet kanske ska tilläggas. Vet inte riktigt vad det berott på egentligen. Känt mig allmänt fet, ful, äcklig osv osv, PMSig helt enkelt. Brukar vara rätt lugn i humöret när det är dags men denna månad har varit extrem. Tur det bara var två dagar iallafall. Har sovit riktigt bra inatt, somnade till och med om imorse innan jag drog pch tränade. Passet var underbart och på mycket länge kände jag effekten av den träning jag gjort de senaste veckorna. Håller mig på 3-4 pass i veckan och det känns bra och tillräckligt. Träning har blivit min drog och mitt sätt att komma bort ett tag. Att det även ger resultat kan man inte låta bli att le åt. Jäklar vad jag orkade pusha mer idag och tänkte det ska göra ont! Det ska kännas om det ska ge resultat. Det är bara att kämpa vidare. Har dock varit lite slapp i matväg, vi har typ haft bullar eller något bakverk på kontoret varje dag och har emellanåt ätit mer än jag kanske behöver. Det har gjort att jag emellanåt går och lägger mig och mår illa för att jag ätit för mycket. Blir ändring på det nu.
 
Känner mig iallafall som en prinsessa just nu. Harmoni. Att en kompis jag inte hört av på evigheter skickade sms just idag och vill träffas i veckan gör inte det hela sämre direkt. Nu ska jag köra en sväng med dammsugaren, fixa lunch och diska. Sen ska jag duscha och färga håret. Ikväll är det match igen, Leksand tar emot AIK, de ska mosas, så är det bara!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0