Träningsvärk

Om jag har träningsvärk idag! Gaaaah...
 
Rumpa och lår känns som de tillhör någon annan, tyckte inte alls att jag körde på så hårt igår. Har ju varit lite knas med ryggen så undvek alla typer av hopp och högre belastning. Så ryggen känns bättre idag även om den fortfarande är aningen stel men det blir bättre. Har massage inbokad imorgon em.
 
Dock skönaste som finns när träningen känns!
 
 
Ikväll är det fotboll. Får väl dra mig till att kolla lite för en gångsskull. Kan erkänna att jag varit rätt dålig på att följa Sveriges matcher den senaste tiden. Ingen aning varför. Ser jag fotboll så är det landskamper, annars är jag inte så jätteintresserad. Fotboll är en sport för mig som är roligare att spela än att kolla på. Även om jag valde bort den för många år sen. Först pga ett pervo till tränare men också för att jag inte var beredd att satsa så hårt som det kanske krävdes.
 
Sak samma. Kvällens match lär man se. Ingen aning om hur det går om jag ska vara ärlig. Klart jag hoppas på att vi får en plats i VM. Zlatan är bra, men är han bättre än Ronaldo? För mig får Ronaldo gärna sitta på gräset i Friends ikväll och grina...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0