Tre kronor mot Vitryssland

Blir inte mycket bloggande när man inte är hemma. Som mormor sa igår "du är alltid ute och flänger, hittar på saker hela tiden". Ja det heter att ta igen förlorad kvalitetstid för att jag kan! Då betyder inte det att bara för att jag hittar på massa saker så gör jag av med alla pengar jag tjänar. Lite men långt ifrån allt. På två hela löner och lite till har jag sparat ihop så att jag har till Rhodos i sommar, vilket är skönt.
 
Till poängen med inlägget iallafall, jag var i Globen igårkväll med Gabi (vem annars?), pappa och Pelle. Måste säga att jag är riktigt besviken över Sveriges spel såhär långt. Det är väldigt mycket pucktapp på fel ställen, för komplicerat och det är inte mycket till tempo. Powerplay kanske vi inte ens behöver diskutera. Det blir väl bättre men långt kvar om vi vill vinna guld. Förstår mig inte på Mårts heller, vill inbilla mig att jag tror på honom men snart orkar jag inte försöka länge. Lite känslor och passion om jag får be!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0