Dålig uppdatering

Mitt i flyttkaoset. Det känns som att det enda jag gör är å sova, äta, jobba och packa. Till råga på det vaknade jag upp igår med världens halsont så under gårdagens var jag allmänt trött och hängig. Det resulterade i att jag i stort sätt endast gjorde det som jag var tvungen att göra för att ligga i fas inför flytten. Gick och la mig supertidigt och då vart det inte mycket tid över till annat.
 
Idag mår jag bättre, har känts bättre och bättre ju längre dagen gått. Just nu känner jag mig ganska pigg. Käkar middag just nu sen ska jag ta tag i nästa del i flyttpackandet.
 
Imorgon är det Blodomloppet. Ska inte springa men jag tänker gå det. Kommer alltså vara hemma ganska sent. Torsdag blir det till att röja det sista här hemma och packa. På fredag får jag hämta nycklarna till nya lägenheten, blir lite shopping på IKEA sen AW med jobbet.
 
Så gissar att jag inte kommer att ha tid att blogga resten av veckan... Hörs igen när datorn är inkopplad i nya placet! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0