Busy busy

Svårt att blogga när man spenderar största delen av tiden på kontoret för att sedan vara ute och fara. Okej nu är jag inte ute och far varje dag. Kan väl kort sammanfatta veckan utanför kontorstid enligt följande.
- Måndag - shopping till lägenheten
- Tisdag - Enhetsdag med middag ute
- Onsdag - middag hos mamma följt av "plastparty" som inte blev av i Lindsbro
- Idag - mer shopping till lägenheten
 
Så snabbt har även veckan gått. Sjukt att det är fredag imorgon. Jag har alltså nästan bott i lägenheten en vecka redan. Det är långt ifrån hemtrevligt kan jag säga men det är iallafall ett hem. Idag lämnade jag även in nyckeln till nya lägenheten så nu är den delen av mitt liv avslutat. Känns jättebra i denna lägenhet men en sak i taget så kommer det att bli som jag vill ha det. Har inte riktigt resurserna att ordna allt på en gång faktiskt.
 
Sammanfattar de andra dagarna med bilder och allt när jag får lite tid över. Förhoppningsvis i helgen då jag tänkt ta det ganska lugnt faktiskt. Förkylningen håller i sig än men kanske inte så lätt att bli frisk när man aldrig tar det lugnt. Blir till att kurera i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0