Underbar start på dagen

Var iväg på ett medelpass på Friskis kl 9.30. Jag trodde jag skulle vara helt lost med tanke på att jag inte tränat på nästan 14 månader. Det är helt sjukt egentligen! Då räknar jag in den månaden när jag försökte träna men hade ont. Sen gick det inte alls längre eftersom jag inte kunde gå utan skarp smärta. Efter operationen i slutet av november har jag fokuserat på rehabiliteringen. Vill INTE att det ska kolla tillbaka. Men nu 3 månader senare genomförde jag mitt första pass och det kändes AWESOME!! Snacka om att jag verkar ha behållit grundkondition och styrka ändå. Nu har jag visserligen byggt upp det lite med att gå hem från jobbet nästan varje dag. Men GAAAAAAH så skönt det var att hänga med och att orka genomföra hela passet. Blev lite trött inför de sista 2 låtarna men det kanske inte är konsigt?
 
Är härligt skön känsla i hela kroppen nu. Sådär härligt mör liksom. Underbart, underbart, underbart. Detta har jag längtat efter såååå länge. Gäller dock att inte gå ut för hårt nu direkt utan ta det lite piano. Lyssna på kroppen! Det är faktiskt lika viktigt som att träna, fick ju lära mig den läxan den hårda vägen tyvärr. Men nu blickar vi framåt. Pallar jag blir det ett pass på måndag och Zumba på onsdag iallafall.
 
Nu måste jag göra mig iordning. Ska iväg och shoppa lite med pappa och vara moraliskt stöd när han provar sängar. Efter det är det kalas hos farmor. Får se vad som händer senare ikväll. Om jag bli hemma eller kanske ser andra chansen hos någon. Eventuellt kanske jag drar ut till Järlåsa och hälsar på eller vem vet, Lindsbro, det var alltför länge sen.
 
Ha en bra lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0