Tv-kändis?

Blev upplys att flera personer på kvällen både via sms och på facebook om att jag var med på tv. Till och med folk som jag inte hört något ifrån på jättelänge hörde av sig. Började ju undra.
 
Jag skrev om det i höstas att vi blev filmade när vi var på Strömsholms smådjursklinik. Trodde faktiskt att de skulle höra av sig iallafall när vi skulle vara med i tv med icke. Det sågs av en slump av flera och några som var med på plats. Lite kul...
 
Om någon är jätteintresserad av att se så finns avsnittet på TV3play.
 
Kan konstatera att jag troligtvis inte kommer ställa upp på att vara med i tv igen haha. Var iallafall nöjd med att jag inte såg fet ut eller något sånt men det var ju lite pinsamt. Sen skulle de ha en hel del tagningar och inga av oss är skådisar direkt hahaha. Aja pinsamt är bara förnamnet men gjort är gjort. Kan bocka av det på min lista ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0