Sol, vind och... is

Jisses! Snacka om att jag har träningsvärk idag. Pallar knappt att lyfta något med armarna. Skratta får jag låta bli för det gör skitont i magen men man kan ju inte låta bli ibland. Dessutom har jag värk i röven och låren så vaggar runt som en anka känns det som. Iallafall tills kroppen kommer igång. Så efter att ha suttit ett tag så går det lite trögt. Har planerat att jag ska dammsuga och moppa. Får se hur det går med det. Dammsuga måste jag göra iallafall för Tingeling har spridit kattsand vida omkring i hela lägenheten den här veckan.
 
Tog mig ut på en 40 minuters promenad i solen åtminstone trots min träningsvärk. Blåser som sjutton gör det på och sina ställen var det snorhalt pga all is men jag är ändå glad. Så nu har man laddat batterierna litegrann. Blir ju inte mycket av med det under dagarna då jag sitter på kontoret hela tiden.
 
Tror någon haft för mycket fritid! Men det var rätt häftigt ändå, amitiöst!

Kommentarer
Postat av: gabi

haha snygga konstverk! gött med träningsvärk ju! :)

2013-03-03 @ 18:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0