Dålig uppdatering igen

Dagarna rusar förbi och jag har helt glömt bort att blogga. Händer inget spännande direkt heller så. Har fått någon sträckning i muskeln ovanför höger armbåge som bråkar just nu. Gör skitont i vissa sträckningar. Så idag har jag varit till läkaren efter jobbet. Han konstaterade iallafall att det var en muskelbristning och att den kommer läka på 2-3 veckor. Jäkla typiskt när man äntligen hade kommit igång och tränat igen. Att det blev en bristning kunde han dock inte svara på utan det händer ibland och har ingen eg förklaring. Denna gång kände jag att jag ville kolla upp det ASAP istället för gå omvägar så nu vet jag iallafall. Bara att acceptera läget och försöka göra det jag kan för att inte stäcka och anstränga muskeln i onödan.
 
Annars börjar jag bli så sjukt trött på det här vädret alltså. Ge oss lite vår och värme så skulle jag bli glad. Tycker inte om att frysa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0