Äntligen helg

Det har varit en tuff vecka med mycket övertid så behöver verkligen en helg där jag i stort sätt inte tänkt göra någonting. Ska väl till Vendel om nån timme och kalasa lite för kusin som fyller 18 år. Helt sjuk, han blir 18 och jag är fortfarande 20 ;-). Men så känns det i mitt psyke iallafall, jag känner mig inte mycket äldre än så i sinnet. Så därför känns det konstigt när alla småkusiner börjar bli stora.
 
Annars har jag roat mig med att testa min epilator på förmiddagen. Körde underbenen och under armarna. Jisses, sistnämda gjorde sketa ont, nästan så jag blev snurrig i kolan. Kanske är tur att jag inte är så känslig för smärta kan jag säga. Benen var inga problem.
 
Nu tänkte jag passa på att gå ut och få lite sol innan den försvinner. Vädret ska tydligen vara ostadigt framöver. Så jäkla typiskt att det inte kan vara fint när man är ledig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0