Njuter av tillvaron

Äntligen är det varmt och skönt ute. Som om jag njuter i fulla drag. Det är såhär svensk sommar ska vara. Något som saknades helt förra sommaren som var kall och regnig. 3 veckor kvar till semester för min del. Längtar som tusan av att kunna flyta runt och njuta av tillvaron. Trodde jag hade uppgjorda planer men som vanligt finns det en person som snackar mycket och sen gör sina egna planer. Räknar med andra ord inte med att mycket blir gjort. Men ska till Rhodos en vecka och njuta så det kanske inte spelar någon roll i slutändan. Händer det så händer det, om inte blir det billigare för plånboken ;-).

Nu ska jag fortsätta njuta av solen och värmen. Måste lära mig att dricka ordentligt med nu när man svettas mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0