Kliar i shoppingfingrarna

Försöker hålla mig från att shoppa denna månad eftersom jag vill lägga undan så mycket pengar som möjligt inför semestern så att inte hela semesterlönen går åt på nöjen. Det går sådär vill jag lova. Igår klickade jag hem hela "Femtion nyanser...-serien" eftersom de sänkt priset på böckerna äntligen. Det är inte så kul att tvingas stressläsa böckerna på 14 dagar när man lånar dem på bibblan. Idag shoppade jag nya träningskläder på rean, shorts och ett linne samt låga strumpor.
 
Igår klickade jag hem dessa fina klänningar från Club L via Members. De kostade bara 87 kr/styck (ord. 249 kr) så var bara tvungen. Vill du också shoppa märkeskläder billigare hos Members, dela din email så bjuder jag in dig. Jag har inte varit missnöjd med mina köp därifrån iallafall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0